O1 160km/h [3.2000 obr/min] [i ani gram więcej]

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kajus
    Classic
    • 2010
    • 16

    O1 160km/h [3.2000 obr/min] [i ani gram więcej]

    Zamieszczone przez rkb
    To ze w nowych TSI jest turbina "idiotoodporna" to sucha propaganda sprzedawcow, chlodzic sie sama schlodzi ale bez smarowania....
    Mamy TSI turbi i kompresory, ale cały czas nie umiem sobie wytłumaczyć dlaczego producenci nie wdrożą prostego mechanizmu smarującego i chroniącego turbine w przypadkach zbyt wczesnego wyłączenia silnika.

    Ahh zapomniałem, że turbina to część zamienna na której też można zarobić
  • Piratka
    L&K
    • 2009
    • 1016

    #2
    O1 160km/h [3.2000 obr/min] [i ani gram więcej]

    Hej hej, czytam i czytam i nic. może słabo szukam :roll:
    Proszę o wyrozumiałość.

    Na czym polega problem od pewnego czasu dzieje się tak [ opiszę go sytuacyjnie ]

    Stoję na czerwony [dwa pasy] obok audi A4 combi 1.9 tdi( strzelam 90km stara wersja )
    Biegi
    1) 4 tyś obr.
    2) 4 tyś obr.
    3) 3.2 tyś obr i nagły ubytek w momencie
    4) 3 tyś obr 130 km/h. i baardzo słaby przyrost mocy i prędkości tak jakbym z 2ki przy full bucie wrzuciła 5 :/
    5) 3.2 tyś obr/min rozwija się na prostej do 160 km/h i opór ! musi być dobra przepaść żeby drgnęło do góry ...

    co to może być ? koledzy z ARMAX D.G. powiedzieli że to może być
    miernik masy powietrza (przepływka) lub jakaś puszka pod turbiną ale puszka była czyszczona (leje cały czas V-power diesel)
    zaproponował wypięcie kostki (chyba komp) w celu weryfikacji ale prócz delikatnego przyspieszenia nie ma nic...
    czy ktoś pomoże w weryfikacji, ewentualnie kto w okolicy pomoże w porównaniu mocy i sprawdzeniu co ją boli ...
    proszę o pomoc...
    :twisted: mała czarna :twisted:

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Piratka, poczytaj tematy: notlauf

      zrobić logi dynamiczne.

      Komentarz

      • Piratka
        L&K
        • 2009
        • 1016

        #4
        temat notlauf jest mi znany ale raczej nie bije to w ten temat tak mi się wydaje ...

        PS. nawet jeśli wyłączę silnik i znów go puszczę jest bez zmian
        :twisted: mała czarna :twisted:

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          jak auto zmuli to słychać turbinę ?

          Komentarz

          • Piratka
            L&K
            • 2009
            • 1016

            #6
            wiesz co nie zwróciłam uwagi.


            ale też nie zwróciła uwagi żeby były zmiany w odgłosie turba po stracie mocy...
            :twisted: mała czarna :twisted:

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Piratka, pozostaje udać się na spota, koledzy do vaga podłączą, posypie może błędami i zlogować go dynamicznie, inaczej można wróżyć.

              Komentarz

              • Piratka
                L&K
                • 2009
                • 1016

                #8
                Koledzy w ARMAXie sprawdzali błedy i wyszło turbo
                ale zrobię tak jak piszesz a może ktoś miał taki problem ?
                :twisted: mała czarna :twisted:

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  notlauf, temat znany i lubiany.
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  Pracuję...