To ze w nowych TSI jest turbina "idiotoodporna" to sucha propaganda sprzedawcow, chlodzic sie sama schlodzi ale bez smarowania....
Mamy TSI turbi i kompresory, ale cały czas nie umiem sobie wytłumaczyć dlaczego producenci nie wdrożą prostego mechanizmu smarującego i chroniącego turbine w przypadkach zbyt wczesnego wyłączenia silnika.
Ahh zapomniałem, że turbina to część zamienna na której też można zarobić
Hej hej, czytam i czytam i nic. może słabo szukam :roll:
Proszę o wyrozumiałość.
Na czym polega problem od pewnego czasu dzieje się tak [ opiszę go sytuacyjnie ]
Stoję na czerwony [dwa pasy] obok audi A4 combi 1.9 tdi( strzelam 90km stara wersja )
Biegi
1) 4 tyś obr.
2) 4 tyś obr.
3) 3.2 tyś obr i nagły ubytek w momencie
4) 3 tyś obr 130 km/h. i baardzo słaby przyrost mocy i prędkości tak jakbym z 2ki przy full bucie wrzuciła 5 :/
5) 3.2 tyś obr/min rozwija się na prostej do 160 km/h i opór ! musi być dobra przepaść żeby drgnęło do góry ...
co to może być ? koledzy z ARMAX D.G. powiedzieli że to może być
miernik masy powietrza (przepływka) lub jakaś puszka pod turbiną ale puszka była czyszczona (leje cały czas V-power diesel)
zaproponował wypięcie kostki (chyba komp) w celu weryfikacji ale prócz delikatnego przyspieszenia nie ma nic...
czy ktoś pomoże w weryfikacji, ewentualnie kto w okolicy pomoże w porównaniu mocy i sprawdzeniu co ją boli ...
proszę o pomoc...
Komentarz